Brändin rakentaminen musiikilla –lataa Musiikkisuunnittelun ABC -opas alla olevalla lomakkeella!

Asiakkaiden tuntemalla, huolellisesti valitulla musiikilla on valtava vaikutus yrityksen mielikuvaan ja asiakaskokemukseen. Taustamusiikki voi saada ihmiset myös ostamaan enemmän ja viipymään tiloissa kauemmin. 

Oppaasta löydät vastauksen mm. seuraaviin aiheisiin:

  • Mikä on audiostrategia ja mistä se koostuu?
  • Mitä taustamusiikilla on mahdollista saada aikaseksi?
  • Miten taustamusiikilla voidaan tukea yrityksesi tavoitteita?
  • Kuinka taustamusiikki suunnitellaan brändin mukaiseksi?
  • Mistä taustamusiikkia voi soittaa ja millaisen budjetin taustamusiikin soittaminen vaatii?

Lataa opas täyttämällä alla oleva lomake!

Oppaan lataus



  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Yrityksen taustamusiikin suunnitteluun kannattaa panostaa – mutta miksi?

Innostuneiden asiakkaiden määrä kolminkertaistui

Suomalaisessa teknologiamyymälässä tehdyssä tutkimuksessa tunnettua taustamusiikkia soitettaessa innostuneiden asiakkaiden määrä kolminkertastui ei-tunnettuun musiikkiin verrattuna.

Musiikkia käyttävät brändit muistetaan jopa 96% paremmin

Ruotsalaistutkimuksen mukaan brändit, jotka käyttävät musiikkia strategisesti, muistetaan jopa 96% paremmin kuin ne, jotka eivät joko käytä musiikkia tai joiden musiikki ei sovi kokonaisuuteen.

Tarjolla myös tutkimustietoa musiikin vaikuttavuudesta

TNS Kantar toteutti 2019-2020 kanssamme ainutlaatuisen kaupan alan taustamusiikkitutkimuksen markettiympäristössä. Tutkimuksessa selvitettiin, miten erilaiset musiikkivalinnat vaikuttavat K-Citymarket Eastonin asiakkaisiin.

Osta Lupa

Valitse toimiala
Ravintolat, kahvilat, pubit
Myymälät, kauneus- ja terveyspalvelut
Hotellit ja majoitus
Liikunta
Taksit ja bussit
Tallennuslupa
DJ-toiminta
Oppilaitokset
Muut luvat
Osta musiikkilupa