Näin lataat laskukopion OmaLupa-palvelusta
Laskutositteen lataaminen esimerkiksi kirjanpitoa varten onnistuu helposti OmaLupa-palvelussa – Lue ohjeet siihen, kuinka laskukopio ladataan PDF-muodossa eri selaimilla.

Kirjautuminen ja laskun avaaminen kaikissa selaimissa
- Kirjaudu tunnuksillasi OmaLupa-palveluun.
- Siirry aloitusnäkymästä Laskut-välilehdelle.
- Paina Avaa lasku -painiketta.
- Selaa laskua alaspäin ja paina laskusivun alaosasta löytyvää Tulosta / Tallenna PDF -painiketta.


Laskukopion lataaminen eroaa hieman riippuen siitä, mitä selainta käytät. Olemme tehneet helpot ohjeet yleisimmille selaimille:
Laskukopion lataaminen Chrome-selaimella
Laskukopion lataaminen Safari-selaimella
Laskukopion lataaminen Firefox-selaimella
Laskukopion lataaminen Edge-selaimella
Laskukopion lataaminen Chrome-selaimella
- Valitse kohdevalikosta ”Tallenna PDF-muodossa”.
- Paina tallenna.
- Tallenna tiedosto haluamaasi kansioon.

Laskukopion lataaminen Safari-selaimella
- Valitse vasemmasta alavalikosta ”Tallenna PDF”.
- Tallenna tiedosto haluamaasi kansioon.

Laskukopion lataaminen Firefox-selaimella
- Valitse vasemmasta alavalikosta ”Tallenna PDF”.
- Tallenna tiedosto haluamaasi kansioon.

Laskukopion lataaminen Edge-selaimella
- Valitse tulostin valikosta ”Tallenna PDF-muodossa”.
- Paina tallenna.
- Tallenna tiedosto haluamaasi kansioon.

Laskukopion lataaminen iPhone, iPad tai Mac-laitteella
Jos haluat tallentaa laskun PDF-tiedostoksi iPadilla, iPhonella tai Mac-laitteella, löydät ohjeen täältä!
Lisää aiheista Vinkkejä & Faktaa
Vinkkejä & Faktaa
Taustamusiikin arvo liiketoiminnassa – Puramme 5 yleisintä myyttiä!
Yrityksen näkökulmasta taustamusiikki on taloudellinen investointi, jonka kannattavuus on pystyttävä perustelemaan. Käymme tässä artikkelissa läpi, mikä on taustamusiikin arvo liiketoiminnassa – artikkelin loppupuolella puramme myös yleisimmät myytit taustamusiikin käyttöön liittyen!
Vinkkejä & Faktaa
Rakenna päivittäistavarakaupan brändiä ja asiakaskokemusta tunnetun musiikin avulla
Ruokakaupassa asioivat kaikenlaiset ihmiset. Moni kauppias ja myymälävastaava joutuukin miettimään, miten päivittäistavarakaupan äänimaailma kannattaa rakentaa, jotta se puhuttelee mahdollisimman monenlaisia asiakkaita – tai ei ainakaan karkoita ketään.
Vinkkejä & Faktaa