nainen osoittaa tietokoneen ruudulta laskua

Maksa laskusi OmaLupa-palvelussamme!

nainen osoittaa tietokoneen ruudulta laskua
Jotta lupien ja maksujen hallinnoiminen olisi entistä sujuvampaa, voit maksaa laskusi OmaLupa-palvelussamme valitsemalla laskun toimitustavaksi OmaLupa-laskun.

Näin kaikki taustamusiikkilupiin liittyvät dokumentit ja tiedot ovat tallessa yhdessä paikassa! Lue lisää OmaLupa-palvelusta.

Veloitamme paperi-, ja sähköpostilaskuista 8 € / lasku (alv 0 %) sekä verkkolaskuista 6 € / lasku (alv. 0 %). OmaLupa-lasku ei sisällä laskutuslisää.

Miten OmaLupa-lasku toimii?

OmaLupa-laskua varten palvelu pyytää sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron, johon lähetämme ilmoituksen uudesta laskusta eräpäivineen. Saat sähköpostilla tai tekstiviestillä ilmoituksen myös erääntyneestä laskusta. Mahdollinen maksumuistutuslasku lähetetään kirjepostilla, joten muista päivittää laskutustietosi myös postitusta varten! Päivitykset onnistuvat joko OmaLupa-palvelussa tai asiakaspalvelumme kautta.

Miten vaihdat laskun toimitustavan OmaLupa-laskuun?

Päivität laskun toimitustavan kirjautumalla OmaLupa-palveluumme. Laskun toimitustavan löydät OmaLupa-palvelusta asiakastietojen alta.

Kirjaudut OmaLupaan luvan oston yhteydessä ilmoittamallasi sähköpostiosoitteella tai sopimusvahvistukseltasi löytyvällä koodilla. Mikäli haluat tunnukset palveluun tai olet hukannut tunnukset etkä pääse kirjautumaan, tilaa tunnukset alla olevasta linkistä.

Kirjaudu OmaLupaan

Miksi laskutuslisiä peritään?

Laskutuslisät perustuvat omakustannushintaan mikä tarkoittaa, että kaikkien laskujen toimituksesta ja hallinnoimisesta tulee kuluja, kuten järjestelmien ja kolmansien osapuolien välisiä kehitys- ja ylläpitokustannuksia. Paperilaskuista tulee lisäksi paperi-, ja tulostuskustannuksia. Laskutuslisäkäytäntöä muuttamalla mahdollistetaan OmaLupa-palvelun laajentaminen ja uusien maksutapojen, kuten MobilePayn ja verkkopankin käyttäminen. Laskutuslisien periminen yritysten välillä on lainmukaista.

Paperi-, ja sähköpostilaskuista perimme jatkossa 8 € / lasku (sis. alv 24 %) sekä verkkolaskuista 6 €/lasku (sis. alv. 24 %). OmaLupa-lasku ei sisällä laskutuslisää.

UKK

Näenkö kaikki laskuni OmaLupa-palvelussa?

Näet OmaLupa-palvelussa kaikki 1.7.2020 jälkeen muodostuneet Musiikkilupien laskut. Laskut näkyvät palvelussa laskun tilan (avoin/maksettu) mukaisesti ryhmiteltynä.

Miten ja milloin saan ilmoituksen uudesta OmaLupa-laskusta?

Kun laskun toimitustavaksi on valittu OmaLupa-lasku, palvelu pyytää sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron, johon lähetetään ilmoitus uudesta laskusta.

Tuleeko OmaLupa-laskun maksamisesta muita kuluja?

Kun maksat OmaLupa-laskun verkkopankkia käyttämällä, laskusuoritukseen ei sisälly maksutapalisää. Jos maksutapana on luottokortti (VISA, Mastercard, American Express) tai MobilePay, tulee palvelukohtainen 2-3 % maksutapalisä.

Voinko maksaa laskuja OmaLupa-palvelussa, vaikka laskun toimitustapana on paperi-, sähköposti-, tai verkkolasku?

Voit maksaa laskun OmaLupa-palvelussa 1.7.2020 jälkeen, vaikka laskun toimitustapa olisi muu kuin OmaLupa-lasku. Huomioi kuitenkin, että laskulle jo muodostunut laskutuslisä tulee myös maksaa, jotta lasku ei jää avoimeksi ja siirry maksuvalvonnassa eteenpäin.

Miten saan laskukopion OmaLupa-palvelusta?

Voit tallentaa laskun pdf-tiedostona tietokoneelle tai mobiililaitteelle ja toimittaa laskun laitteesta eteenpäin. Tutustu ohjeeseemme, jossa näytämme, miten lataat laskukopion eri selaimilla.

Ostin luvan ja valitsin laskun toimitustavaksi OmaLupa-laskun. Milloin saan laskuni ja milloin voin maksaa sen OmaLupa-palvelussa?

Voit halutessasi maksaa luvan heti luvan oston yhteydessä tai myöhemmin OmaLupa-palvelussa. Musiikkiluvilla on säännölliset laskutusajankohdat ja kun uusi kauden mukainen lasku muodostuu, saat siitä tekstiviesti-, tai sähköposti-ilmoituksen. Uusi lasku on selattavissa ja maksettavissa arkisin klo 07.00.

Voinko maksaa muistutuslaskun OmaLupa-palvelussa?

Intrum vastaa Musiikkilupien maksumuistutuksista ja perinnästä. Valitettavasti maksumuistutusta ei voi maksaa OmaLupa-palvelussa, vaan lasku tulee maksaa laskun tietojen mukaisesti Intrumille.

Miten maksan laskun OmaLupa-palvelussa?

Katso ohjevideo, joka näyttää, miten lasku maksetaan OmaLupa-palvelussa.

En pääse vaihtamaan tietoja OmaLupa-palvelussa, mitä teen?

Yleensä vastaavanlaiset ongelmat liittyvät verkkoselaimiin. Ensin kannattaa varmistaa, että verkkosivujemme evästeasetukset on hyväksytty (c-logo oikeassa alakulmassa sivuillamme). Mikäli tämä on kunnossa, suosittelemme tyhjentämään selaimen välimuistin tai vaihtamaan toiseen selaimeen.

Liittyvät artikkelit

Suomalaisissa kauppakeskuksissa tutkitaan musiikin käytön arvoa ja hyötyjä asiakkaille sekä henkilöstölle

Euroopan unionin rahoittamassa EU Music 360 -tutkimuksessa selvitetään musiikin vaikutuksia asiakas- ja henkilöstökokemukseen Suomessa kaupan alalla. Tutkimukset käynnistyivät helmikuussa 2024…

Musiikki ravintolan erottautumistekijänä: Junk y Vegan ja Musiikkiluvat Gastro Helsingissä