Vaikuta musiikilla

Haluatko tietää, miten voit hyödyntää musiikkia ja kasvattaa yrityksesi tulosta? Oletko kiinnostunut musiikin vaikutuksista ihmisiin ja heidän käyttäytymiseensä? Tiedätkö, miten tunteet vaikuttavat ostopäätöksiin? Entä miten tehdään onnistunut taustamusiikkivalinta? Tervetuloa, olet tullut oikeaan paikkaan!

Juhlamaailma saa asiakkailta kiitosta vastuullisesta musiikinkäytöstä

Ilmapallokeskus on tarjoillut suomalaisille elämyksiä jo yli 30 vuoden ajan. Yrityksen tunnetuimmalla kuluttajabrändillä, Juhlamaailmalla, on seitsemän myymälää ja verkkokauppa.

Soivat kuljetusrobotit ilahduttavat S-ryhmän ruoan verkkokaupan asiakkaita 

Tärkeintä kuljetusrobottien musiikkivalinnoissa on tunnistettavuus ja rakastettavuus, sanoo Content Designerina S-kaupat-palvelulle työskentelevä Eeva Kallas.

Tykkimäen huvipuisto jää asiakkaan mieleen myös äänimaailman avulla

Kouvolassa sijaitseva Tykkimäen huvipuisto tunnistetaan tarttuvasta mainossävelmästään, mutta huvipuiston äänimaailma on muutenkin hyvin pitkälle mietittyä.

Musiikki tuo ystävät yhteen Saga Munkkiniemessä

Saga Munkkiniemen palvelutalossa huolehditaan kokonaisvaltaisesti hyvän elämän edellytyksistä – myös kulttuurin ja musiikin tarjonnasta.

46-vuotias ravintola Blue Peter tietää, mikä saa ihmiset tulemaan uudestaan

Ravintola Blue Peter on Helsingin Lauttasaaressa sijaitseva olohuone, joka on nähnyt vastoinkäymisiä, mutta palannut aina takaisin.

Vuoden 2022 kolme luetuinta musiikinkäyttötarinaa

Mitkä musiikinkäyttötarinat kiinnostivat lukijoita eniten? Tässä katsaus blogimme suosituimpiin taustamusiikkijuttuihin vuonna 2022.

Vastuullisuus luo kilpailuetua taksialalla

Cabonline Finland Oy:n toimitusjohtaja Teemu Romppanen uskoo, että yhteiskuntavastuullisuus on tulevaisuudessa yhä suurempi kilpailuetu yrityksille. Musiikkiluvan hoitaminen on yksi tapa…

Kierrätyskeskus soi ja on matkalla lähemmäs ihmistä

Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus rakentaa uudenlaista brändiä ja avaa vauhdilla uusia toimipisteitä. Millainen merkitys musiikilla on silloin, kun perinteinen brändi haluaa tavoittaa…

Osuuskauppa Maakunta kuuntelee palautetta – ja siksi myös tunnettua musiikkia

Osuuskauppa Maakunnalle palautteen kuunteleminen on arvo, joka johti takaisin tunnetun taustamusiikin käyttämiseen.

Ulkona soiva musiikki ilahduttaa seikkailijoita Hyvinkään Sveitsissä

Muutama vuosi sitten SeikkailuSveitsin toimitusjohtaja Janne Welling sai ajatuksen, että seikkailupuiston äänimaiseman pitää täydentää se elämys, jota puisto kävijöilleen tarjoaa.…