Vaikuta musiikilla

Haluatko tietää, miten voit hyödyntää musiikkia ja kasvattaa yrityksesi tulosta? Oletko kiinnostunut musiikin vaikutuksista ihmisiin ja heidän käyttäytymiseensä? Tiedätkö, miten tunteet vaikuttavat ostopäätöksiin? Entä miten tehdään onnistunut taustamusiikkivalinta? Tervetuloa, olet tullut oikeaan paikkaan!

Juhlamaailma saa asiakkailta kiitosta vastuullisesta musiikinkäytöstä

Ilmapallokeskus on tarjoillut suomalaisille elämyksiä jo yli 30 vuoden ajan. Yrityksen tunnetuimmalla kuluttajabrändillä, Juhlamaailmalla, on seitsemän myymälää ja verkkokauppa.

Musiikki kutsuu (ravintola)elämään

Ravintolaan tullaan ei vain ruuan tai juoman, vaan elämyksen takia. Koronarajoitusten poistuttua ihmiset on saatava muistamaan tämä uudelleen. Tunnettu taustamusiikki…

Osuuskauppa Maakunta kuuntelee palautetta – ja siksi myös tunnettua musiikkia

Osuuskauppa Maakunnalle palautteen kuunteleminen on arvo, joka johti takaisin tunnetun taustamusiikin käyttämiseen.

Tuttu musiikki on tärkeä osa fiilistä – sekä salonkiketjun asiakkaille että työntekijöille

Kansainvälinen parturi-kampaamoketju Cutters kokeili salongeissaan kirjastomusiikin soittolistapalvelua. Melko nopeasti selvisi, että musiikin monipuolisuus ja soittolistojen laajuus ei ollut sitä, mitä…

Taustamusiikilla lisää työtehoa ja yhteisöllisyyttä

Meitä ympäröivät äänet, äänimaisemat ja tietenkin musiikki, vaikuttavat hyvinvointiimme ja toimintaamme monilla eri tavoilla. Mutta voiko taustamusiikilla pyrkiä tehostamaan esimerkiksi…

Tuttuja kappaleita sisältävä taustamusiikki lisää myös henkilökunnan viihtyvyyttä

Päivittäistavarakaupat ovat vilkkaita ja asiakkaiden vaihtuessa tiuhaan, on suuri asiakaskunta otettava huomioon musiikkivalintoja tehdessä.

5 syytä soittaa musiikkia työpaikalla

Musiikin soittaminen työpaikalla ei ainoastaan lisää viihtyvyyttä ja luo hyvän ilmapiirin, työpaikalla soitettu musiikki myös lisää tuottavuutta. Musiikki ei siis…

5 syytä soittaa musiikkia taksissa

Taustamusiikki tarjoaa erinomaisen tavan erottua kilpailusta ja lisätä matkustajien viihtyvyyttä.