Vaikuta musiikilla

Haluatko tietää, miten voit hyödyntää musiikkia ja kasvattaa yrityksesi tulosta? Oletko kiinnostunut musiikin vaikutuksista ihmisiin ja heidän käyttäytymiseensä? Tiedätkö, miten tunteet vaikuttavat ostopäätöksiin? Entä miten tehdään onnistunut taustamusiikkivalinta? Tervetuloa, olet tullut oikeaan paikkaan!

Juhlamaailma saa asiakkailta kiitosta vastuullisesta musiikinkäytöstä

Ilmapallokeskus on tarjoillut suomalaisille elämyksiä jo yli 30 vuoden ajan. Yrityksen tunnetuimmalla kuluttajabrändillä, Juhlamaailmalla, on seitsemän myymälää ja verkkokauppa.

Soivat kuljetusrobotit ilahduttavat S-ryhmän ruoan verkkokaupan asiakkaita 

Tärkeintä kuljetusrobottien musiikkivalinnoissa on tunnistettavuus ja rakastettavuus, sanoo Content Designerina S-kaupat-palvelulle työskentelevä Eeva Kallas.

Kierrätyskeskus soi ja on matkalla lähemmäs ihmistä

Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus rakentaa uudenlaista brändiä ja avaa vauhdilla uusia toimipisteitä. Millainen merkitys musiikilla on silloin, kun perinteinen brändi haluaa tavoittaa…

Osuuskauppa Maakunta kuuntelee palautetta – ja siksi myös tunnettua musiikkia

Osuuskauppa Maakunnalle palautteen kuunteleminen on arvo, joka johti takaisin tunnetun taustamusiikin käyttämiseen.

Taustamusiikki tekee lyhyestäkin asioinnista mukavaa - ja yrityksestä jää erinomainen mielikuva

Käydäänkö liiketiloissasi usein vain nopeasti? Taustamusiikkia kannattaa soittaa kioskeissa, erilaisissa noutopisteissä ja muissa tiloissa, joissa asiakas on vain hetken. Nopeakin…

Musiikki siivittää kampaamon ja kauneushoitolan menestykseen

Haluatko saada kampaamosi asiakkaat viihtymään entistä paremmin, tekemään enemmän ostoksia ja palaamaan luoksesi uudelleen? Satsaa taustamusiikkiin, sillä se luo kampaamoosi…

Nyt on aika katsoa tulevaisuuteen - näin varmistat, että asiakkaat palaavat luoksesi

Pandemia alkaa vihdoin hellittää, ja monet liikkeet ovat voineet avata ovensa pitkän tauon jälkeen. Muutaman yksinkertaisen konstin avulla voit varmistaa,…

Tuttu musiikki on tärkeä osa fiilistä – sekä salonkiketjun asiakkaille että työntekijöille

Kansainvälinen parturi-kampaamoketju Cutters kokeili salongeissaan kirjastomusiikin soittolistapalvelua. Melko nopeasti selvisi, että musiikin monipuolisuus ja soittolistojen laajuus ei ollut sitä, mitä…

Asiantuntijahaastattelu: Kaupan alalla taustamusiikilla rakennetaan kilpailuetua!

Kaupan alalla taustamusiikki on keino erottua kilpailusta ja vahvistaa yritysmielikuvaa. Brändiin sopiva musiikki sitouttaa asiakkaita, saa asiakkaat viihtymään ja palaamaan…

Rakenna päivittäistavarakaupan brändiä ja asiakaskokemusta tunnetun musiikin avulla

Ruokakaupassa asioivat kaikenlaiset ihmiset. Moni kauppias ja myymälävastaava joutuukin miettimään, miten päivittäistavarakaupan äänimaailma kannattaa rakentaa, jotta se puhuttelee mahdollisimman monenlaisia…

Tutkimus: tunnettu musiikki vahvistaa ruokakaupan asiakaskokemusta ja brändiä

Ainutlaatuinen tutkimus selvitti asiakkaille tutun taustamusiikin vaikutusta päivittäistavaroiden ostamiseen – selvisi, että musiikkivalinnoilla on valtava merkitys johdonmukaisen ja vahvan brändin…