Vaikuta musiikilla

Haluatko tietää, miten voit hyödyntää musiikkia ja kasvattaa yrityksesi tulosta? Oletko kiinnostunut musiikin vaikutuksista ihmisiin ja heidän käyttäytymiseensä? Tiedätkö, miten tunteet vaikuttavat ostopäätöksiin? Entä miten tehdään onnistunut taustamusiikkivalinta? Tervetuloa, olet tullut oikeaan paikkaan!

Musiikki ravintolan erottautumistekijänä: Junk y Vegan ja Musiikkiluvat Gastro Helsingissä

Miten Junk y Vegan erottautuu musiikkisuunnittelun keinoin? Siitä keskusteltiin Gastro Helsinki -messuilla torstaina 14.3.2024, kun Musiikkilupien avainasiakaspäällikkö Joonas Piiroinen haastatteli…

Juhlamaailma saa asiakkailta kiitosta vastuullisesta musiikinkäytöstä

Ilmapallokeskus on tarjoillut suomalaisille elämyksiä jo yli 30 vuoden ajan. Yrityksen tunnetuimmalla kuluttajabrändillä, Juhlamaailmalla, on seitsemän myymälää ja verkkokauppa.

46-vuotias ravintola Blue Peter tietää, mikä saa ihmiset tulemaan uudestaan

Ravintola Blue Peter on Helsingin Lauttasaaressa sijaitseva olohuone, joka on nähnyt vastoinkäymisiä, mutta palannut aina takaisin.

Vastuullisuus luo kilpailuetua taksialalla

Cabonline Finland Oy:n toimitusjohtaja Teemu Romppanen uskoo, että yhteiskuntavastuullisuus on tulevaisuudessa yhä suurempi kilpailuetu yrityksille. Musiikkiluvan hoitaminen on yksi tapa…

Kierrätyskeskus soi ja on matkalla lähemmäs ihmistä

Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus rakentaa uudenlaista brändiä ja avaa vauhdilla uusia toimipisteitä. Millainen merkitys musiikilla on silloin, kun perinteinen brändi haluaa tavoittaa…

Musiikki kutsuu (ravintola)elämään

Ravintolaan tullaan ei vain ruuan tai juoman, vaan elämyksen takia. Koronarajoitusten poistuttua ihmiset on saatava muistamaan tämä uudelleen. Tunnettu taustamusiikki…

Osuuskauppa Maakunta kuuntelee palautetta – ja siksi myös tunnettua musiikkia

Osuuskauppa Maakunnalle palautteen kuunteleminen on arvo, joka johti takaisin tunnetun taustamusiikin käyttämiseen.

Tuttu musiikki on tärkeä osa fiilistä – sekä salonkiketjun asiakkaille että työntekijöille

Kansainvälinen parturi-kampaamoketju Cutters kokeili salongeissaan kirjastomusiikin soittolistapalvelua. Melko nopeasti selvisi, että musiikin monipuolisuus ja soittolistojen laajuus ei ollut sitä, mitä…

Asiantuntijahaastattelu: Kaupan alalla taustamusiikilla rakennetaan kilpailuetua!

Kaupan alalla taustamusiikki on keino erottua kilpailusta ja vahvistaa yritysmielikuvaa. Brändiin sopiva musiikki sitouttaa asiakkaita, saa asiakkaat viihtymään ja palaamaan…

Rakenna päivittäistavarakaupan brändiä ja asiakaskokemusta tunnetun musiikin avulla

Ruokakaupassa asioivat kaikenlaiset ihmiset. Moni kauppias ja myymälävastaava joutuukin miettimään, miten päivittäistavarakaupan äänimaailma kannattaa rakentaa, jotta se puhuttelee mahdollisimman monenlaisia…

Tutkimus: tunnettu musiikki vahvistaa ruokakaupan asiakaskokemusta ja brändiä

Ainutlaatuinen tutkimus selvitti asiakkaille tutun taustamusiikin vaikutusta päivittäistavaroiden ostamiseen – selvisi, että musiikkivalinnoilla on valtava merkitys johdonmukaisen ja vahvan brändin…